Tomasz Leszko został dyr. marketingu w Hortex Holding

Tomasz Leszko, dotychczas category manager w farmaceutycznym koncernie US Pharmacia, objął stanowisko dyr. marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie...

Tomasz Leszko, dotychczas category manager w farmaceutycznym koncernie US Pharmacia, objął stanowisko dyr. marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie odpowiedzialny za całokształt strategii marketingowej, w tym planowanie strategii oraz budżetów marketingowych i nadzór nad ich realizacją, relacje z agencjami oraz politykę medialną i PR konsumencki. Leszko zastąpił na tym stanowisku Joannę Bujarską-Ciszek, która objęła stanowisko dyr. marketingu segmentu mrożonek w firmie Hortex Holding. Zmiany w strukturze działu marketingu podyktowane są rozwojem kluczowych grup produktów, tj. soków i mrożonek.Według danych firmy Hortex ma ponad 40 proc. udziałów w polskim rynku mrożonek, natomiast w rynku soków, nektarów i napojów (opakowania kartonowe i szklane) - 14,4 proc. W ub.r. główną agencją Horteksu była G7, jednak pod koniec marca br. firmy zakończyły współpracę. Hortex współpracował również z agencją Papagayo. Obsługą mediową firmy zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.