W Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych

W polskiej edycji konkursu Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych. Zgłosiło je dziewięć agencji reklamowych. Każdy z nich...

W polskiej edycji konkursu Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych. Zgłosiło je dziewięć agencji reklamowych. Każdy z nich składa się z copywritera i art directora. Po dwa zespoły zgłosiły agencje reklamowe Leo Burnett Warszawa i TBWA/Warszawa, po jednym Publicis, J. Walter Thompson/Parintex, Paralotna, Brain, Scholz & Friends Warszawa, Euro RSCG New Europe i McCann-Erickson Polska. Zwycięski zespół wyjedzie do Cannes na Young Creatives Competition 2004. Będzie tam reprezentował polską branżę reklamową w zmaganiach konkursowych z innymi zespołami z całego świata. W ubiegłorocznej edycji konkursu Young Creatives 2003 wygrał zespół kreatywny agencji reklamowej Corporate Profiles DDB (obecnie DDB Warszawa) - Katarzyna Cyran de Hernandez i Filip Berendt. Konkurs organizuje firma Best Marketing Promotion Agency - oficjalny przedstawiciel Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions w Polsce. Patronem merytorycznym konkursu jest Klub Twórców Reklamy. Ogłoszenie werdyktu jury odbędzie się na Gali Konkursu Klubu Twórców Reklamy 26 kwietnia br. w Teatrze Polskim w Warszawie. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.