Powstał nowy magazyn BtoB dla menedżerów przemysłu chemicznego

Business Image, wydawca tytułów branżowych, wydał nowy miesięcznik "Chemical Review" skierowany do menedżerów polskiego przemysłu chemicznego. Jest to już trzeci...

Business Image, wydawca tytułów branżowych, wydał nowy miesięcznik "Chemical Review" skierowany do menedżerów polskiego przemysłu chemicznego. Jest to już trzeci specjalistyczny tytuł Business Image dla przedstawicieli tej części gospodarki. Największym z tych pism jest magazyn "Plastics Review" koncentrujący się wokół tworzyw sztucznych. "Chemical Review" ma nakład 5,5 tys. egzemplarzy. Dystrybucja przebiega przede wszystkim poprzez prenumeratę. Magazyn w aktualnym numerze opublikował zestawienia przygotowane przez Centrum Analiz Rynkowych na temat przedsiębiorstw sektora chemii gospodarczej i kosmetyków oraz największych przedsiębiorstw sektora farmaceutycznego. Liderami rynku w tym zestawieniu okazały się odpowiednio: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, Avon Operations Polska, Reckitt Benckiser Poland oraz GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Polpharma, Johnson & Johnson Poland. Jako główną kategorię w obu zestawieniach przyjęto wysokość przychodów netto ze sprzedaży za rok 2002. Business Image wydawał także "Sport Business Review" o marketingu sportowym, jednak tytuł został zawieszony. Jak powiedział Waldemar Sobański, prezes zarządu Business Image, trwają rozmowy o przyszłości tego tytułu z firmą zainteresowaną joint venture z Business Image albo samodzielnym wydawaniem "Sport Business Review". Business Image systematycznie w ciągu tego roku ma uruchomić trzy serwisy internetowe dla menedżerów przemysłu chemicznego. Firma, poza działalnością wydawniczą, zajmuje się przygotowywaniem projektów reklamowych oraz przetwarzaniem informacji. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.