Janssen-Cilag bada pomysły Opus B i Healthworld Polska dla marki Imodium

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska w kwietniu br. wybierze agencję reklamową do obsługi marki leku Imodium. Obecnie na etapie badań są...

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska w kwietniu br. wybierze agencję reklamową do obsługi marki leku Imodium. Obecnie na etapie badań są prace dwóch agencji - Opus B i Healthworld Polska (należącej do grupy Testardo Red Cell). Do udziału w przetargu zaproszono agencje reklamowe: Tuba, Healthworld Polska, TBWA/Warszawa, Publicis i Opus B. Wcześniej budżet Imodium był obsługiwany przez agencję Red 8. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.