Kia skoncentruje się na reklamie modeli Picanto, Cerato i Carens
Firma motoryzacyjna Kia Motors Polska przygotowuje się do kampanii reklamowych modeli Picanto, Cerato i Carens. Jak mówi Grzegorz Leśniczak, marketing...
Firma motoryzacyjna Kia Motors Polska przygotowuje się do kampanii reklamowych modeli Picanto, Cerato i Carens. Jak mówi Grzegorz Leśniczak, marketing manager Kia Motors Polska, rozpoczną się one najprawdopodobniej pod koniec kwietnia br. Wszystkie szczegóły dotyczące wykorzystanych mediów i kreacji są w trakcie opracowywania. Obecnie spółka prowadzi przetarg na fulserwisową obsługę swojego budżetu reklamowego. Firma nie podaje nazw agencji biorących w nim udział. Do tej pory Kia Motors Polska nie współpracowała na stałe z żadną agencją reklamową i domem mediowym. W 2003 r. koncern sprzedał w Polsce 1949 samochodów (źródło: Samar), które zostały wsparte budżetem reklamowym w mediach w wysokości 7 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU)