Communication Unlimited przedłużyła umowę z Super-Pharm Poland w 2004 r.

Agencja reklamowa Communication Unlimited przedłużyła umowę z siecią drogerii Super-Pharm Poland. Po wygaśnięciu dotychczasowej, z lipca ub.r., obecna dotyczy współpracy...

Agencja reklamowa Communication Unlimited przedłużyła umowę z siecią drogerii Super-Pharm Poland. Po wygaśnięciu dotychczasowej, z lipca ub.r., obecna dotyczy współpracy na cały 2004 r. W ramach nowego kontraktu Communication Unlimited będzie realizować działania reklamowe koncentrujące się na tworzeniu wizerunku firmy. Na razie reklama sieci wykorzystuje outdoor i prasę lokalną. Super-Pharm ma pięć sklepów, a do końca roku przewidziane jest otwarcie kilku następnych. "Jeżeli liczba otwieranych sklepów przekroczy pewien próg, to nie jest wykluczone, że jeszcze w tym roku wykorzystamy reklamę ogólnopolską" - mówi Elżbieta Wojtczak, dyr. generalny Communication Unlimited. Do zadań agencji należy także organizacja akcji promocyjnych i wydarzeń specjalnych. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.