NoS/BBDO przygotowała reklamy nowego produktu Dr. Oetkera
Dr. Oetker Polska wprowadza do sprzedaży nowy produkt z serii Modne Pieczenie - ciasto do samodzielnego pieczenia o nazwie Piłka...
Dr. Oetker Polska wprowadza do sprzedaży nowy produkt z serii Modne Pieczenie - ciasto do samodzielnego pieczenia o nazwie Piłka Nożna (produkt wyglądem przypomina właśnie piłkę futbolową). Wejście na rynek nowego produktu wspiera kampania reklamowa - zaplanowano ją w dwóch etapach - pierwszy rozpoczęty pod koniec marca potrwa do połowy maja br., drugi odbędzie się w trakcie trwania finałów piłkarskich mistrzostw Europy Euro 2004 (od połowy czerwca). Spoty emitowane są głównie w Polsacie oraz w TV4, TVP1, TVP2 i TVN Siedem. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja NoS/BBDO, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD, za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Spin Communications. Piłka Nożna to ciasto biszkoptowe przekładane kremem i pokryte śmietanową masą o smaku tiramisu, cena detaliczna produktu wynosi ok. 6,00 zł. W serii Modne Pieczenie Dr. Oetker sprzedaje ciasta w oryginalnych kształtach o nazwach: Kopiec Kreta, Kilimandżaro i Błękitna Laguna (wszystkie produkty z tej linii wspierane były dość intensywnie reklamami telewizyjnymi). (MB)