Carlsberg wspiera kampanią telewizyjną promocję dla kibiców futbolu

Carlsberg Okocim SA przygotował dwumiesięczną akcję promocyjną wspierającą sprzedaż piwa marki Carlsberg pod hasłem "PiłCarlska Fiesta" powiązaną z finałami mistrzostw...

Carlsberg Okocim SA przygotował dwumiesięczną akcję promocyjną wspierającą sprzedaż piwa marki Carlsberg pod hasłem "PiłCarlska Fiesta" powiązaną z finałami mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004. Towarzyszy jej telewizyjna kampania reklamowa - 15-sekundowe spoty emitowane w TVP, TVN-ie, Polsacie, TV4 i w wybranych stacjach niszowych. Strategię i kreację reklam przygotował włoski oddział agencji Saatchi & Saatchi, adaptacją zajęła się Saatchi & Saatchi Warszawa, natomiast zakupem czasu antenowego - dom mediowy Initiative Warszawa. Akcja promocyjna Carlsberga potrwa od początku kwietnia do końca maja br. - w sprzedaży pojawiły się już opakowania zbiorcze i multipaki w nowej szacie graficznej (logo Euro 2004 widnieje na etykietach i na kapslach butelek Carlsberga). Uczestnicy zabawy w zamian za 20 kapsli lub 20 piłek wyciętych z puszek piwa mogą otrzymać bilet na PiłCarlską Fiestę, spośród wszystkich zgłoszeń wysłanych do 10 czerwca zostanie wylosowanych 11 osób, które otrzymają bilety na finał Euro 2004 w Portugalii, producent przygotował również nagrody rzeczowe w postaci ponad 11 tys. piłek futbolowych. Mechanizm promocji został opracowany przez dział marketingu Carlsberga, akcji towarzyszą również materiały POS w sklepach, na potrzeby akcji stworzono też nową wersję serwisu internetowego carlsberg.pl (wykonała go agencja interaktywna Byss). (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.