Starcom rozpoczął obsługę Podravki, Intermarche i Itouch
Dom mediowy Starcom rozpoczął współpracę z trzema nowymi klientami. Dwóch z nich agencja zdobyła po lokalnie wygranych przetargach: Podravka oraz...
Dom mediowy Starcom rozpoczął współpracę z trzema nowymi klientami. Dwóch z nich agencja zdobyła po lokalnie wygranych przetargach: Podravka oraz Intermarche, a trzeci - Itouch, firma oferująca usługi z wykorzystaniem SMS, jest międzynarodowym klientem Starcomu. Firma Podravka jest jednym z większych producentów wyrobów spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jak powiedziała Maja Komorowska-Boniecka, kierownik marketingu konsumenckiego w Podravka International Export - Import, jej firma wybrała do obsługi swojego budżetu mediowego Starcom ze względu na trafność strategii komunikacyjnej, innowacyjną analizę związków między zachowaniem konsumenta a konsumpcją mediów oraz konkurencyjne warunki kosztowe przedstawione przez tę agencję w ramach przetargu. Sieć sklepów Intermarche jest liderem w segmencie dystrybucji spożywczej w Europie. "Starcom po przeanalizowaniu otoczenia konkurencyjnego, w jakim Intermarche funkcjonuje, i ruchów mediowych konkurencji przedstawił profesjonalne i optymalne dla nas strategię i plan mediowy" - powiedziała Agnieszka Szymkowiak, kierownik działu komunikacji i reklamy w Intermarche. Plany reklamowe i wysokości budżetów nowych klientów Starcomu nie zostały ujawnione. (PR)