OgilvyOne Worldwide prowadzi akcje BTL dla dwóch nowych klientów

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide nawiązała współpracę z irlandzkim inwestorem Capital Partners, który buduje sieć centrów handlowych w Polsce. Agencja...

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide nawiązała współpracę z irlandzkim inwestorem Capital Partners, który buduje sieć centrów handlowych w Polsce. Agencja przygotowała projekt promocyjny dla warszawskiego Centrum Okęcie, którego cechą charakterystyczną jest wynajem wielkopowierzchniowych (2-3 tys. mkw.) sklepów (obecnie działają tam sieci handlowe Real, Media Markt i Walther Meble). Centrum ma być w najbliższym czasie rozbudowywane. OgilvyOne Worldwide przygotowała materiały promocyjne wspierające nawiązanie rozmów handlowych właściciela centrum z potencjalnymi najemcami (zawierały m.in. teaser z mapą, magnesem i wahadełkiem wskazującym lokalizację centrum oraz foldery z animacją komputerową przedstawiającą centrum po jego rozbudowie). OgilvyOne Worldwide realizuje także niewielki projekt telemarketingowy wspierający akcję public relations "Telefon do mamy" zainicjowany przez Telekomunikację Polską SA. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.