Kopiko sponsoruje program "Mamy Cię" w TVN-ie

Firma Storck Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją w Polsce cukierków kawowych Kopiko podpisała z telewizją TVN umowę na trzymiesięczny...

Firma Storck Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją w Polsce cukierków kawowych Kopiko podpisała z telewizją TVN umowę na trzymiesięczny (do czerwca) sponsoring nowego programu rozrywkowego "Mamy Cię". Prowadzony on jest przez znanego dziennikarza Szymona Majewskiego, emitowany dwa razy w tygodniu: we wtorki o godz. 20.40 i w soboty (powtórki) o godz. 16.40. 8-sekundowy billboard sponsorski przygotowała agencja reklamowa Schulz z Krakowa, natomiast zakup czasu antenowego negocjował dom mediowy Optimum Media OMD. Jak mówi Matylda Sobolewska, odpowiedzialna w firmie Storck za marketing marki Kopiko, celem reklamy jest budowanie świadomości marki - spot przedstawia staroświecki młynek do kawy, który przemienia ziarna kawy w cukierki Kopiko, po które sięga młoda kobieta o południowej urodzie. Cukierki Kopiko wspierane są również działaniami BTL-owymi w postaci animacji sprzedaży i akcji degustacyjnych na terenie całego kraju (głównie w dużych sklepach handlu tradycyjnego) - akcję prowadzi Storck we własnym zakresie. Agencja Schulz przygotowywała wcześniej ubiegłoroczną jesienną kampanię wizerunkowo-sprzedażową marki Kopiko na nośnikach reklamy zewnętrznej. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.