Hachette Filipacchi wesprze reklamą majowe wydania "Elle" i "Marie Claire"
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadzi kampanię reklamową najbliższych wydań miesięczników "Elle" i "Marie Claire". Strategię i kreację kampanii przygotowano we...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadzi kampanię reklamową najbliższych wydań miesięczników "Elle" i "Marie Claire". Strategię i kreację kampanii przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Reklamy "Elle" ukażą się w telewizji (TVP1, TVP2, Canal Plus i Ale Kino), w radiu (Radio Zet) oraz w prasie. Promocja drugiego tytułu obejmie telewizję (TVP1, TVP2, Discovery, MTV, MTV Classic i Tele5) oraz radio (Radio Zet). Majowy numer "Elle" ukaże się z dodatkiem zawierającym przepisy kulinarne. Według danych ZKDP za grudzień ub.r. sprzedaż "Marie Claire" wyniosła 85,7 tys. egz. (nakład 93,5 tys. egz.), a "Elle" - 84,5 tys. egz. (nakład 142 tys. egz.). (JD, KP)