"Dzień dobry" będzie dwudnikiem, awanse w dziale sprzedaży gazety

DD Media zmieni częstotliwość wydawania bezpłatnej gazety "Dzień dobry". Jak powiedziała Ewelina Bagińska, dyrektor marketingu wydawcy - spółki DD Media,...

DD Media zmieni częstotliwość wydawania bezpłatnej gazety "Dzień dobry". Jak powiedziała Ewelina Bagińska, dyrektor marketingu wydawcy - spółki DD Media, od 26 kwietnia br. gazeta będzie się ukazywała w poniedziałki i piątki. Dotychczas, poza Gdańskiem i Poznaniem, "Dzień dobry" ukazywało się tylko w piątki. Poniedziałkowy nakład "Dzień dobry" wyniesie 100 tys. egz. i będzie w całości rozdawany na ulicach. Zmiana częstotliwości wydawania będzie wsparta kampanią reklamową przygotowaną i przeprowadzoną we własnym zakresie. "Będzie to kampania informacyjno-wizerunkowa. Obejmie m.in. radio, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę oraz internet" - mówi Bagińska. W związku ze zmianą częstotliwości wydawania pisma wprowadzono również reorganizację działu sprzedaży. Marcin Androsiuk i Mariusz Gibała awansowali na stanowiska kierowników działu sprzedaży wydawnictwa DD Media. Dotychczas obaj pełnili funkcję key account managerów. Do ich zadań należy koordynowanie współpracy z kluczowymi klientami. Dyrektorem sprzedaży DD Media jest Emiliano Castagna. Wydawnictwo planuje również powiększenie wkrótce działu sprzedaży. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.