"Gala" w półmilionowych nakładach z oscarowymi filmami, wsparcie kampaniami

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) rozpoczął serię oscarowych wydań. Do czterech numerów magazynu będą dołączone filmy DVD, które otrzymały statuetki Oscara...

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) rozpoczął serię oscarowych wydań. Do czterech numerów magazynu będą dołączone filmy DVD, które otrzymały statuetki Oscara oraz polski kandydat do tej nagrody - "Edi". Na rynku jest właśnie wydanie z "Godzinami", 26 kwietnia ukaże się numer z "Chicago", 17 maja - z "Edim", a 31 maja - z "Fridą". Nakłady oscarowych wydań "Gali" mają podniesiony nakład do pół miliona egzemplarzy. Wydawca wszystkie te numery wspiera intensywną kampanią reklamową. "Płyty są uzupełnieniem wyjątkowych, podwójnych wydań "Gali" - powiedziała Agnieszka Żukowska, szef produktu ds. marketingu tygodnika. - Edycje, poza numerem z "Edim", będą na rynku przez dwa tygodnie. Ich wydania przypadają w szczególnych momentach: przed Wielkanocą, przed majowym weekendem i tuż przed wakacjami". Promocja magazynu obejmuje telewizję, Radio Zet, sieć kin Cinema City w całej Polsce, wszystkie tytuły G+J Polska, ekrany powitalne bankomatów. Media zaplanował Starcom wraz z działem marketingu tygodnika. "Gali" z filmem "Godziny" towarzyszy konkurs na antenie Radia Zet. Słuchacze radia, a zarazem czytelnicy "Gali" grają o wycieczkę do Nowego Jorku dla czterech osób. Rozpowszechnianie płatne "Gali" za ostatnio podsumowany miesiąc przez ZKDP, to jest za grudzień 2003 r., wyniosło 266,9 tys. egzemplarzy (średni nakład - 347,9 tys.). (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.