Stratedzy dążą do zmian redakcji briefu i składu jury konkursu Effie

Klub Strategiczny działający pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych jednogłośnie przyjął rekomendacje wprowadzenia zmian do briefu zgłoszeniowego oraz składu jury konkursu...

Klub Strategiczny działający pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych jednogłośnie przyjął rekomendacje wprowadzenia zmian do briefu zgłoszeniowego oraz składu jury konkursu efektywności reklamowej Effie. Korekty briefu mają na celu przede wszystkim pozyskanie najważniejszych informacji o wynikach zgłaszanych kampanii, opisie obrazu konkurencji oraz dodatkowych danych na temat dystrybucji, ceny i opakowań reklamowanych produktów. W przypadku jury członkowie Klubu Strategicznego również chcieliby doprowadzić do zmian. Widzieliby w jego składzie większą liczbę menedżerów, którzy na co dzień zajmują się analizą rynku i poszczególnych kategorii produktowych. Oczekują zaproszenia do jego prac osób, które pełnią funkcje brand managerów w strukturach działów marketingów klientów, plannerów pracujących w agencjach reklamowych oraz analityków z firm badawczych (m.in. szefów zespołów badawczych, które zajmują się badaniami rynku). Kandydatury takich osób zostały przedstawione zarządowi SAR-u i komitetowi organizacyjnemu Effie. Członkowie Klubu Strategicznego nie są natomiast zgodni co do koncepcji podziału składu jury wedle ocenianych kategorii produktowych oraz możliwości prowadzenia dyskusji nad zgłaszanymi do konkursu kampaniami reklamowymi. Zarząd SAR-u i członkowie komitetu organizacyjnego zapoznają się z rekomendacjami strategów w pierwszej połowie kwietnia br. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.