Agora wprowadza nowy cennik produktów internetowych
Gazeta.pl (Agora) wprowadzi od 1 listopada br. nowy cennik reklamowy. Wprowadzone zostaną emisje typu run-on-site reklam typu skyscraper, billboard rozwijalny,...
Gazeta.pl (Agora) wprowadzi od 1 listopada br. nowy cennik reklamowy. Wprowadzone zostaną emisje typu run-on-site reklam typu skyscraper, billboard rozwijalny, śródtekst czy megabanner. Zwiększeniu ulegną dopuszczalne wagi niektórych form reklamowych i obniżona zostanie cena e-mailingów. W cenniku pojawi się usługa targetowania demograficznego reklam według kryteriów: płci, wieku, wykształcenia, zawodu, miejsca zamieszkania i zainteresowań. Jedną z ważniejszych zmian ma być pojawienie się jako osobnej pozycji powierzchni reklamowej serwisu www.GazetaWyborcza.pl. Serwis ten był ostatnio zrekonstruowany i odświeżony, a przede wszystkim oddzielony od portalu Gazeta.pl (do tej pory był jego integralną częścią). (MG)