"Traveler" z własną nagrodą, "National" z kalendarzem i wsparty kampanią

Polska edycja magazynu "National Geographic Traveler" stworzyła własne nagrody Travelery. Uhonorowane nimi będą osoby, instytucje, organizacje, które wykazały się szczególną...

Polska edycja magazynu "National Geographic Traveler" stworzyła własne nagrody Travelery. Uhonorowane nimi będą osoby, instytucje, organizacje, które wykazały się szczególną determinacją w dążeniu do celu. Właśnie ogłoszono nominacje w kategoriach: Grand Prix, Odkrycie Roku, Wyprawa Roku, Inicjatywa Roku, Wyczyn Roku. Nominacje w kategorii Bilet na przyszłość można przesyłać do 19 listopada br. Laureaci nagród Travelery 2006 zostaną wyłonieni w wyniku głosowania SMS-owego (trwającego od 3 do 19 listopada br.) oraz głosów kapituły konkursu. Polska edycja "Travelera" jako wydanie specjalne magazynu "National Geographic" ruszyła na początku 2005 r. Od wydania luty-marzec 2006 "Traveler" jest dostępny na rynku regularnie co dwa miesiące. Tymczasem wydaniu listopadowemu "National Geographic" towarzyszy kampania reklamowa. Telewizję zaplanował i kupił Starcom, pozostałe media - wydawca we własnym zakresie. Kreację przygotował dział marketingu magazynu. Działania obejmują: TVN, TVN Siedem, TVN24, Polsat, TV4, RMF FM, magazyny G+J Polska oraz internet. Wydanie - w sprzedaży od 3 listopada - ukaże się z kalendarzem na 2007 rok ze zdjęciami dzikiej przyrody wykonanymi przez wybitnych fotografów przyrodniczych świata. Cena wydania z kalendarzem wyniesie 12,90 zł. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.