Wyjaśnienie: PanMedia Western przeprasza za pomyłkę na Effie

Przedstawiciele domu mediowego PanMedia Western przesłali do redakcji DS "MMP" wyjaśnienie następującej treści: "Dom mediowy PanMedia Western, zdobywca brązowego Effie...

Przedstawiciele domu mediowego PanMedia Western przesłali do redakcji DS "MMP" wyjaśnienie następującej treści:

"Dom mediowy PanMedia Western, zdobywca brązowego Effie 2006 za kampanię reklamową ING Banku Śląskiego zatytułowaną "Taki duży. Taki internetowy", wyjaśnia, iż w materiałach drukowanych związanych z konkursem została przez pomyłkę opublikowana niewłaściwa nazwa agencji reklamowej odpowiedzialnej za przygotowanie kreacji do tej kampanii. Agencją tą jest Euro RSCG Warsaw, a nie Brain, jak podano. PanMedia Western przeprasza Euro RSCG Warsaw za zaistniałą pomyłkę".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.