Clear Channel Poland rozważa przejęcie firmy reklamy wielkoformatowej

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozważa możliwość inwestycji w reklamę wielkoformatową, przede wszystkim w zakresie siatek i winyli. -...

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozważa możliwość inwestycji w reklamę wielkoformatową, przede wszystkim w zakresie siatek i winyli. - Rozmawialiśmy na ten temat z kilkoma firmami. Sprawa potencjalnych inwestycji wciąż pozostaje otwarta - mówi Kalina Janicka, prezes zarządu Clear Channel. Nazwy firm, z którymi prowadzone były rozmowy, nie zostały ujawnione. Wartość rynku w tym segmencie reklamy zewnętrznej szacuje się w pierwszym półroczu br. na 25 mln zł. Clear Channel inwestowała dotąd przede wszystkim w sieci nośników systemowych (frontlighty, backlighty i citylighty), sieci dedykowane i powierzchnie ekspozycyjne w miejscu sprzedaży. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.