Hoop zrównuje się w udziałach ilościowych z PepsiCo
Według najnowszych danych ACNielsen Hoop zrównał się w kategorii napojów w ilościowych udziałach rynkowych z Pepsi-Cola General Bottlers. Obie firmy...
Według najnowszych danych ACNielsen Hoop zrównał się w kategorii napojów w ilościowych udziałach rynkowych z Pepsi-Cola General Bottlers. Obie firmy mają obecnie nieco ponad 11 proc. rynku i jest to jeden z najlepszych wyników w historii Hoopa. Liderem nadal pozostaje Coca-Cola. Hoop wspierał w br. marki Arctic (agencja Hand Made), Fruti (agencja Red 8) i Hoop Colę (kampania autorstwa Saatchi & Saatchi). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenithmedia. - Wszystkie kampanie spełniły nasze oczekiwania. Także cały rynek znalazł się w fazie wzrostu - mówi Eliza Młódź, pełniąca obowiązki dyr. marketingu w Hoop SA. Według danych Expert Monitora w okresie od stycznia do września br. PepsiCo wydało na reklamę napojów 35,7 mln zł, a Hoop - 30,2 mln. (TW)