Neo oferuje nowy nośnik typu digital signage Ledwall
Firma reklamowa Neo wprowadziła do swojej oferty nowy mobilny nośnik tego typu o nazwie Ledwall. Jest to ekran diodowy o...
Firma reklamowa Neo wprowadziła do swojej oferty nowy mobilny nośnik tego typu o nazwie Ledwall. Jest to ekran diodowy o powierzchni 11 mkw., wyposażony w system nagłośnieniowy, umieszczony na przyczepie samochodu. Charakteryzuje się wyjątkowo wysoką rozdzielczością obrazu - średnica diody to 10 mm. Ekran może obracać się o 360 stopni. Jest zbudowany jednolicie, a nie segmentowo, dzięki czemu całość powierzchni podświetlona jest jednakowo. W listopadowe i grudniowe weekendy nośnik ten pojawiać się będzie w 29 miastach przed największymi centrami handlowymi. Toczą się rozmowy z potencjalnymi klientami, którzy reklamować się będą w czasie przedświątecznej trasy Ledwalla. Neo nie podaje na razie nazw zainteresowanych reklamodawców, wiadomo jednak, że są to m.in. firmy telekomunikacyjne. Agencja inwestuje w nośnik Ledwall w ramach projektu Future Market, który poza najnowszą inwestycją obejmuje także sieć telewizji w miejscu sprzedaży (POS TV) w sklepach Żabka oraz monitory typu POT TV (Point of Traffic) umieszczone na lotnisku w Katowicach i w biurach podróży Neckermann. Ledwall jest pierwszym i na razie jedynym tego typu nośnikiem w Polsce. Projekt realizowany jest przy współpracy z firmą MP Gold Multimedia, która odpowiada za techniczną stronę przedsięwzięcia. Digital Signage to forma reklamy out-of-home w formie multimedialnej komunikacji na monitorach plazmowych, ciekłokrystalicznych bądź innych. Nośniki typu digital signage oferuje także m.in. agencja reklamowa Hasseford. (KH)