AT&T został sponsorem tytularnym zespołu Williamsa
Koncern telekomunikacyjny AT&T został sponsorem tytularnym ekipy Williamsa biorącej udział w wyścigach Formuły 1 w sezonie 2007. Nieoficjalnie wiadomo, że...
Koncern telekomunikacyjny AT&T został sponsorem tytularnym ekipy Williamsa biorącej udział w wyścigach Formuły 1 w sezonie 2007. Nieoficjalnie wiadomo, że umowa pomiędzy Williamsem i amerykańskim gigantem telekomunikacyjnym zawarta została na co najmniej trzy lata, a jej wartość szacuje się na miliony funtów. Zgodnie z warunkami umowy Williams zmieni nazwę na AT&T Williams F1. Zmiany nie wpłyną w żaden sposób na współpracę z dotychczasowymi 24 partnerami ekipy, tj. Reuters, Bridgestone, Budweiserem czy Accenture. AT&T dostarczy dodatkowo wyposażenie techniczne dla drużyny. Wcześniej marketer sponsorował zespoły Jaguara i McLarena, jednak nigdy przedtem nie występował w roli sponsora tytularnego. ("BrandRepublic")