Tchibo planuje dalszy rozwój sieci sklepów z art. nieżywnościowymi

Tchibo Warszawa zamierza zintensyfikować rozwój sieci sklepów Tchibo "Co tydzień w nowym świecie". Sklepy łączą bar kawowy ze stoiskiem, w...

Tchibo Warszawa zamierza zintensyfikować rozwój sieci sklepów Tchibo "Co tydzień w nowym świecie". Sklepy łączą bar kawowy ze stoiskiem, w którym co tydzień można kupić innego rodzaju artykuły nieżywnościowe. Zdaniem kierownictwa Tchibo sklepy zostały bardzo entuzjastycznie przyjęte przez polskich konsumentów, dlatego dotychczasowa sieć licząca 6 sklepów i ponad 40 stoisk zlokalizowanych w super- i hipermarketach będzie sukcesywnie rozwijana. Informacja o docelowej liczbie tego rodzaju punktów sprzedaży nie została ujawniona. W Europie sieć liczy 60 tys. sklepów i stoisk, a najwięcej z nich jest zlokalizowanych w Niemczech i Austrii. Polskie sklepy odwiedzają przede wszystkim kobiety - 86 proc. Największą grupę kupujących stanowią osoby w wieku 30-39 lat. Co tydzień w celu zakupu nowych produktów do sklepów udaje się 46 proc. klientów. Głównym magnesem przyciągającym do sklepów jest dobry stosunek ceny produktów do ich jakości oraz cotygodniowa wymiana asortymentu. Pierwszy sklep Tchibo powstał w Hamburgu w 1955 r. Rocznie Tchibo sprzedaje ok. 1800 produktów, Tchibo jest jednym z 10 największych niemieckich sprzedawców produktów odzieżowych. Poszczególne kolekcje powstają w oparciu o obowiązujące trendy rynkowe. Osoby odpowiedzialne za kreowanie kolekcji odwiedzają specjalistyczne targi, aby zorientować się w obowiązujących trendach w modzie. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.