L'Oreal reklamuje nową formułę szamponów Garnier Fructis

L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową szamponów Garnier Fructis. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej formule produktu. Adaptację spotu reklamowego...

L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową szamponów Garnier Fructis. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej formule produktu. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimedia. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy spoty reklamowe. Działania promocyjne obejmą także prasę. Kampania reklamowa potrwa do końca roku. Wartość jej budżetu nie jest znana. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.