Domy produkcyjne tworzą własną organizację branżową

Przy Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych powstała nowa sekcja - producentów filmów reklamowych. Jej główne cele to uregulowanie stanu prawnego w...

Przy Krajowej Izbie Producentów Audiowizualnych powstała nowa sekcja - producentów filmów reklamowych. Jej główne cele to uregulowanie stanu prawnego w produkcji filmowej, wypracowanie wspólnego stanowiska wobec podwykonawców oraz określenie zasad współpracy z agencjami reklamowymi. Wspólnie ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych ma zostać opracowany wzór umowy na realizację filmu reklamowego, jednolity kosztorys oraz stworzone mają zostać jasne zasady przeprowadzania przetargów. Do udziału w pracach nowej sekcji zgłosiło się 16 domów produkcyjnych: Banana Split, Dynamo Film, Easy Hell, Film Republic, Film It, Graffiti Film, ITI Film Studio, Lemon Film, Metro Films, Naive Films, Odeon, Opus Film, Oto Film, Proproduction, Tandem Taren i Tango Production. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.