Sieć restauracji KFC chce poprawić wizerunek marki

Sieć restauracji fast food KFC zmienia rodzaj tłuszczów, na których przyrządza kurczaki serwowane w 5,5 tys. restauracji w USA. Nowy...

Sieć restauracji fast food KFC zmienia rodzaj tłuszczów, na których przyrządza kurczaki serwowane w 5,5 tys. restauracji w USA. Nowy rodzaj oleju, ktory będzie stosować, zawiera o połowę mniej związków tłuszczowych typu trans, które są bardzo szkodliwe dla zdrowia. Od pewnego czasu KFC był ostro krytykowany za korzystanie ze szkodliwych półproduktów. Trzecia co do wielkości sieć fast foodów w USA - Wendy's - już zastosowała w swoich restauracjach nowe oleje ubogie w tłuszcze typu trans. Nad podobnym projektem pracuje także McDonald's. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.