Kawa Illy w puszkach projektu Jamesa Rosenquista, guru amerykańskiej popkultury

Firma Illy Caffe z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia wprowadza na polski rynek limitowaną edycję kawy Illy. Kawa pojawi...

Firma Illy Caffe z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia wprowadza na polski rynek limitowaną edycję kawy Illy. Kawa pojawi się w wybranych sklepach w puszce zaprojektowanej przez artystę pop Jamesa Rosenquista. Puszkę ozdobi kwiatowo-geometryczny wzór. Opakowanie kawy (250 g) kosztować ma 39 zł. Produkt będzie można nabyć w delikatesach, wybranych hipermarketach i sklepach spożywczych. Dystrybucją kawy Illy w Polsce zajmuje się firma North Coast. Produkt nie otrzyma wsparcia reklamowego. Obsługą public relations projektu zajmuje się agencja Po Prostu PR. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.