BBDO redukuje zatrudnienie i likwiduje markę Proximity

W grupie BBDO Warszawa zapadły decyzje na temat restrukturyzacji wynikającej ze straty największego klienta, jakim była Telekomunikacja Polska SA (informowaliśmy...

W grupie BBDO Warszawa zapadły decyzje na temat restrukturyzacji wynikającej ze straty największego klienta, jakim była Telekomunikacja Polska SA (informowaliśmy o tym w DS "MMP' z 18 października br.). Na trudną sytuację finansową agencji reklamowej BBDO Warszawa mogą wpłynąć też dalsze straty biznesu. Firma najprawdopodobniej zakończy współpracę z Kompanią Piwowarską (marka Lech), nie wiadomo też, czy uda jej się utrzymać budżet GE Money Banku. Nie udało nam się jednak tej informacji potwierdzić z przedstawicielami klienta. W wyniku tych strat agencja została zmuszona do wprowadzenia programu oszczędnościowego. Plan redukcji kosztów został zatwierdzony na spotkaniu Przemysława Bogdanowicza, prezesa BBDO Warszawa, z londyńską centralą sieci, które odbyło się w ubiegłym tygodniu. Ostatecznie w BBDO Warszawa wypowiedzenie otrzymało 10 osób, a w firmie marketing services Proximity Poland - 9. Ponadto Proximity została zlikwidowana jako marka (pomimo zapowiedzi Proximity nigdy nie została odrębną spółką), a jej BTL-owe kompetencje przejmie BBDO Warszawa. Z firmą rozstaje się także Paweł Fogt, dotychczas jej dyr. zarządzający. Fogt ma 6-miesięczny okres wypowiedzenia, ale prawdopodobnie okres ten zostanie skrócony za porozumieniem stron. Do tej pory BBDO zatrudniało prawie 80 osób, a Proximity Poland - 15. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.