Sport Management Polska tworzy subprodukty sponsorskie związane z pływakami

Sport Management Polska będzie tworzyć subprodukty sponsorskie dla firm zainteresowanych wykorzystaniem wizerunku polskiej reprezentacji pływackiej. Sport Management zarządza w imieniu...

Sport Management Polska będzie tworzyć subprodukty sponsorskie dla firm zainteresowanych wykorzystaniem wizerunku polskiej reprezentacji pływackiej. Sport Management zarządza w imieniu Polskiego Związku Pływackiego produktem biznesowym, jakim jest reprezentacja. Ostatnio sprzedała pakiet sponsorski Telefonii Dialog (patrz DS "MMP" z 23 października). Jak zapowiada Grzegorz Kita, prezes zarządu Sport Management Polska, firma będzie chciała sprzedać jeszcze tylko jeden pakiet sponsora oficjalnego na lata 2007-2009. Sponsorem generalnym będzie w tym okresie Bioton SA, a sponsorami oficjalnymi Telefonia Dialog oraz Diana (producent odzieży sportowej). Pakiet sponsora oficjalnego kosztuje ok. 400 tys. zł rocznie, sponsora generalnego ok. 1,1 mln zł. - Czterech sponsorów to moim zdaniem górny limit, nie chcemy, by partnerów było zbyt dużo, bo to powodowałoby rozmycie i osłabienie przekazu związanego z faktem sponsorowania reprezentacji - mówi Kita. - Będziemy jednak tworzyć dodatkowe subprodukty związane z pływaniem, zaoferujemy je potencjalnym sponsorom w najbliższym czasie - dodaje. Jako przykład podaje Grand Prix Polski w pływaniu, cykl zawodów w nowej ekskluzywnej formule (pływacka liga mistrzów) - ten produkt został już stworzony i sprzedany Dialogowi razem z pakietem sponsorskim. Bliższych szczegółów na temat dopiero powstającej oferty Kita nie ujawnia. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.