TVP wznowiła przetarg dotyczący audytu jej Biura Reklamy

Telewizja Polska SA wznowiła przetarg dotyczący analizy pracy jej Biura Reklamy oraz zasad scoringu jego klientów. W odpowiedzi na ogłoszony...

Telewizja Polska SA wznowiła przetarg dotyczący analizy pracy jej Biura Reklamy oraz zasad scoringu jego klientów. W odpowiedzi na ogłoszony pierwotnie w sierpniu br. przetarg wpłynęła jedna tylko oferta. Złożyło ją konsorcjum składające się z trzech firm: Ernst & Young Audit Sp. z o.o. i Ernst & Young Business Advisory Sp. z o.o. oraz Wspólnicy SK. Jak poinformował nas Krzysztof Wawro, dyrektor finansowy BR TVP, przetarg unieważniono ze względów formalnych. Obecny ma zostać rozstrzygnięty w ciągu kilku dni. Przypomnijmy, że zwycięzca przetargu dokona m.in. oceny aspektów handlowych, controllingowych i windykacyjnych w zakresie sprzedaży reklam, sponsoringu, sprzedaży specjalnej oraz promocji treści antenowych przez kanały interaktywne. Zajmie się także szkoleniem pracowników oraz scoringiem kontrahentów TVP SA, czyli określeniem ich wiarygodności. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.