Aegis Media tworzy w Polsce strukturę do obsługi General Motors

Aegis Media powoła m.in. w Polsce nową strukturę do obsługi budżetu mediowego General Motors, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam...

Aegis Media powoła m.in. w Polsce nową strukturę do obsługi budżetu mediowego General Motors, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się ustalić, jaka będzie jej nazwa, ale podobno będą pod nią działały wszystkie zespoły w Aegis pracujące dla General Motors. Nowa struktura ma podlegać bezpośrednio Aegis, a nie należącemu do niej domowi mediowemu Carat Polska. Przypomnijmy, że przed kilkoma tygodniami rozstrzygnął się globalny przetarg General Motors, w którym zwyciężyła sieć Carat. W Polsce budżet mediowy marek Opel, Chevrolet i Saab na rzecz Aegis traci Universal McCann. Domy mediowe działające w ramach polskiego oddziału Aegis - Carat Polska i Vizeum - obsługują już motoryzacyjnych klientów. Carat pracuje dla Renault Polska i Skoda Auto Poland (prowadzącej właśnie przetarg mediowy), a Vizeum obsługuje BMW. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.