Teva Polska poszerza linię produktów Vibovit
Firma Teva Polska, która przejęła w br. Polfę Kutno, poszerza linię produktów witaminowych Vibovit. Nowy produkt to Vibovit Niemowlę przeznaczony...
Firma Teva Polska, która przejęła w br. Polfę Kutno, poszerza linię produktów witaminowych Vibovit. Nowy produkt to Vibovit Niemowlę przeznaczony dla dzieci poniżej pierwszego roku życia. Producent opracowuje strategię wsparcia produktu. Obecnie Teva Polska prowadzi kampanię reklamową Vibovitu, która wspiera wprowadzenie nowych opakowań (tuby). Nad kampanią pracowały agencje House of Brands i Starlink. W ub.r. Polfa Kutno wydała na reklamę swoich produktów OTC 3,2 mln zł. Najsilniej wspierana była marka Vibovit (2,5 mln zł). W okresie styczeń-wrzesień 2006 r. ten producent leków wydał na reklamę prawie 3,3 mln zł. Najsilniej też wspierał Vibovit (0,9 mln zł). (PM)