Branża reklamy mobilnej osiągnęła 29 mln zł przychodów od stycznia do września br.

29,1 mln zł przychodów ze sprzedaży reklam na środkach komunikacji miejskiej raportują do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej firmy AMS, Business...

29,1 mln zł przychodów ze sprzedaży reklam na środkach komunikacji miejskiej raportują do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej firmy AMS, Business Consulting i CAM Media. Dane dotyczą pierwszych trzech kwartałów, w których kolejno branża osiągała 7, 13 i 9,1 mln zł przychodów. W gronie najsilniej promujących się na środkach komunikacji miejskiej sektorów znajdują się piwo, odzież/obuwie, sieci handlowe. Łączna wielkość sprzedaży wszystkich firm raportujących do IGRZ-u wynosi po trzech kwartałach 409,4 mln zł. Są wśród nich: AMS, Cityboard Media, Clear Channel, News Outdoor Poland, Stroer, Business Consulting, CAM Media, Gigaboard Polska i Mini Media/Publiprox. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.