Tyskie trafi w USA do portfela marek zagranicznych Miller Brewing

Piwo Tyskie trafi w USA do portfela marek zagranicznych Miller Brewing. Jest to związane z decyzją o planowanej od 2007...

Piwo Tyskie trafi w USA do portfela marek zagranicznych Miller Brewing. Jest to związane z decyzją o planowanej od 2007 roku ekspansji brandów importowanych grupy SABMiller w USA. Jak mówi Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej, dotychczas Tyskie nie miało wystarczającego wsparcia i było sprowadzane do USA przez niezależnych dystrybutorów. Marka, która jest jednym z liderów rodzimego rynku, ma obecnie tylko 17 proc. udziałów w eksporcie polskiego piwa do USA. Tyskie będzie miało wsparcie marketingowe w postaci POS w punktach sprzedaży i gastronomicznych. Materiały wykonają polskie agencje. Niewykluczone jest też wsparcie w mediach. Głównym targetem marki ma pozostać szacowana na 6 mln osób Polonia w rejonie Chicago i Nowego Jorku. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.