Fiat Media Center po fuzji z WPP zmienia nazwę na MC2 Mediacommunication

Zakończył się proces przejęcia przez WPP 49 proc. udziałów w Fiat Media Center. Zmieniono nazwę centrum na MC2 Mediacommunication. Fiat...

Zakończył się proces przejęcia przez WPP 49 proc. udziałów w Fiat Media Center. Zmieniono nazwę centrum na MC2 Mediacommunication. Fiat Media Center był wewnętrznym centrum mediowym Fiat Group i odpowiadał za Fiat Auto (Fiat, Lancia, Alfa Romeo) oraz inne firmy i marki, które kiedyś były częścią Fiat Group, takie jak: Edison, Auchan, Leroy Merlin, Juventus, La Rinascente i Upim. Partnerstwo z WPP ogłoszono wiosną 2005 roku, jednak proces opóźniał się na skutek przedłużających się postępowań prawnych pomiędzy Markiem Benattim i WPP. Dyrektorem zarządzającym w MC2 Mediacommunication jest Federico de Nardis, młodszy brat Mainarda de Nardisa, global CEO Aegis Media. Przewodniczącym rady nadzorczej został Simone Migliarino, wiceprzewodniczącym - Lorenzo Lingua, wcześniej dyrektor zarządzający Fiat Media Center. W skład rady wchodzą także Filippo Beraudo di Pralormo i Dominic Grainger jako directors. Dyrektorem generalnym jest Gianluigi Pezzi, poprzednio pracujący w Mediaedge:cia. Massimo De Cesare został dyrektorem ds. klientów. Organizacja szuka obecnie nowych klientów. Na razie wygrała obsługę Banca Sella. ("Media & Marketing Europe")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.