Leo Burnett obroniła budżet sieci IKEA

Sieć sklepów meblowych IKEA w Polsce ponownie wybrała agencję Leo Burnett w swoim przetargu kreatywnym, poinformował Łukasz Kunz, dyr. marketingu...

Sieć sklepów meblowych IKEA w Polsce ponownie wybrała agencję Leo Burnett w swoim przetargu kreatywnym, poinformował Łukasz Kunz, dyr. marketingu Ikei. Z czterech agencji wybranych na short-listę dwie walczyły o budżet marketera w dogrywce. Nie wiadomo, jakie agencje startowały w przetargu. Leo Burnett obsługiwała budżet Ikei od kilku lat, planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.