Nestle wprowadza kawę zbożową Nestle Caro, na razie bez wsparcia reklamowego

Nestle Polska wprowadza na rynek kawę zbożową Nestle Caro. Jest to kawa śniadaniowa z kategorii zdrowa żywność - zawiera jęczmień,...

Nestle Polska wprowadza na rynek kawę zbożową Nestle Caro. Jest to kawa śniadaniowa z kategorii zdrowa żywność - zawiera jęczmień, cykorię i żyto. Rynek kaw zbożowych stale rośnie, wielkościowo wzrost ten szacowany jest na 3 proc. rocznie, wartościowo na 6 proc. (ACNielsen). Nestle Caro jest już drugim brandem tego typu po wprowadzonej w 2005 r. kawie Nestle Ricore (kawa naturalna z dodatkiem cykorii). Silnymi konkurentami są marki Anatol i Inka. Nestle Caro będzie sprzedawane w puszkach 200-g w cenie 9,60 zł. Producent nie przewiduje we wstępnej fazie launchu marki wsparcia reklamowego. Nestle Caro od 50 lat jest najpopularniejszą kawą zbożową w Niemczech. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.