W.Kruk startuje z wizerunkową kampanią reklamową

Ad Fabrika FCB jest autorem najnowszej wizerunkowej kampanii reklamowej marki W.Kruk, właściciela sieci salonów jubilerskich. Komunikacja skierowana ma być głównie...

Ad Fabrika FCB jest autorem najnowszej wizerunkowej kampanii reklamowej marki W.Kruk, właściciela sieci salonów jubilerskich. Komunikacja skierowana ma być głównie do kobiet w wieku 25-45 lat, dodatkowo również do mężczyzn w wieku 25-50 lat. Kampania obejmuje prasę codzienną, tygodniki i magazyny (w dwóch formatach jedno- i dwustronicowym). Za obsługę mediową odpowiada Mediaedge:cia. Czas trwania kampanii nie został określony. W.Kruk powierzył agencji Ad Fabrika FCB swój budżet bez przetargu. Ad Fabrika brała udział w konkursie w 2004 r., pomysły wówczas przedstawione zyskały aprobatę klienta, który zdecydował się część z nich obecnie zrealizować. Wcześniej, na przełomie 2004 i 2005 r., firma zrealizowała pierwszą dużą kampanię wizerunkową w mediach w swojej historii we współpracy z agencją Demo Effective Launching. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.