Tylko cztery prace z Polski na short-liście Eurobest

Polskie firmy reklamowe, które na tegoroczną 19. edycję Eurobest Awards zgłosiły 68 prac (patrz DS "MMP" z 30 listopada), zdołały...

Polskie firmy reklamowe, które na tegoroczną 19. edycję Eurobest Awards zgłosiły 68 prac (patrz DS "MMP" z 30 listopada), zdołały tylko cztery z nich umieścić na short-liście konkursu. Są to trzy prace agencji Leo Burnett Warszawa (dwie w kat. press wykonane dla Banku Pekao pt. "Airplanes" i "Rockets" i jedna dla Ikei w kat. reklama telewizyjna pt. "Noktowizor") i jedna Arc Worldwide (w kat. interactive, praca wykonana dla Centrum Wolontariatu pt. "Helping makes you stronger").

Łącznie w konkursie wzięło udział ok. 5 tys. prac reklamowych (o prawie 17 proc. więcej niż przed rokiem) zgłoszonych przez 550 firm z 31 krajów. Na short-listę zostały wyselekcjonowane 922 prace (161 w kat. telewizja, 311 - print, 202 - outdoor, 32 - radio, 109 - interactive i 107 - direct. Short-lista w kategorii integrated campaigns będzie ogłoszona jutro. Finał konkursu - 7 grudnia. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.