Polskie Radio korzysta z CB radia w dotarciu do kierowców
Program „Radio kierowców” przebija się do świadomości przez CB radio.
Fabryka Pomysłów, agencja specjalizująca się m.in. w ambient mediach, na zlecenie Polskiego Radia rozpoczęła niestandardową akcję promującą "Radio kierowców" - cykliczne komunikaty dotyczące sytuacji na drogach w całej Polsce.
Komunikaty wykorzystują funkcję TA w radioodbiornikach, która niezależnie od słuchanej audycji czy płyty automatycznie przestawia radio na częstotliwość Polskiego Radia na czas trwania komunikatu.
Działania skierowane są do zawodowych kierowców i w tym celu po raz pierwszy w Polsce - jak twierdzi agencja - jako kanał komunikacji z odbiorcą zostało wykorzystane CB radio.
Zespół przeszkolonych animatorek nawiązuje dialog z kierowcami, informuje o idei "Radia kierowców" oraz zachęca do kontaktu i przekazywania informacji o utrudnieniach na drodze. Kampania obejmuje największe polskie miasta, dodatkowo wspierana jest również działaniami w internecie poprzez moderację tematycznych forów dla kierowców.