Andrzej Horoch odchodzi ze spółki PM

Andrzej Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej spółki PM, biura reklamy stacji Polsat i TV4, odchodzi z firmy. W PM odpowiadał...

Andrzej Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej spółki PM, biura reklamy stacji Polsat i TV4, odchodzi z firmy. W PM odpowiadał za marketing business-to-business. Ostatnio koordynował m.in. wprowadzenie nowej oprawy antenowej w Polsacie. Wcześniej pracował w agencji Performance Marketing Group, która przygotowywała festiwal Top Trendy dla Polsatu. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi w PM. (BG, PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.