Przetarg na reklamę kierunkową MSI

Trzy firmy biorą udział w przetargu na produkcję, montaż i administrowanie siecią nośników reklamy komercyjnej w ramach Miejskiego Systemu Informacji...

Trzy firmy biorą udział w przetargu na produkcję, montaż i administrowanie siecią nośników reklamy komercyjnej w ramach Miejskiego Systemu Informacji (MSI) w Warszawie. Są to: Grupa Outdoor, Vanessa i Wall GmbH. Zwycięska firma będzie musiała postawić około 400 nośników na ulicach stolicy w przeciągu 12 miesięcy. Rozmowy między oferentami, przedstawicielami MSI oraz władzami miasta, a także architektami miejskimi dotyczą obecnie problemu podziału zysku. Kiedy nastąpi rozstrzygnięcie tego przetargu, nie wiadomo. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.