Adventure Team zadebiutuje w Rosji

Jedna z najbardziej spektakularnych akcji promocyjnych, mających już kilkuletnią tradycję - Adventure Team - przygotowywana przez tytoniowego potentata, koncern Philip...

Jedna z najbardziej spektakularnych akcji promocyjnych, mających już kilkuletnią tradycję - Adventure Team - przygotowywana przez tytoniowego potentata, koncern Philip Morris, zadebiutuje w maju na terenie Rosji. Amerykański producent zamierza rozdystrybuować 230 tys. formularzy zgłoszeniowych w siedmiu głównych rosyjskich metropoliach. Będą one dotępne przede wszystkim w dyskotekach, kinach i pubach - ci, którym uda się przebrnąć przez etap kwalifikacyjny, pojadą następnie na obóz treningowy niedaleko Moskwy. Tam będą uczyć się m.in. jazdy konnej, skoków na spadochronie oraz jazdy samochodami terenowymi. Trzech najlepszych zostanie wysłanych na kolejny obóz do Polski, a następnie do USA, gdzie rokrocznie odbywają się zawody finałowe. Kampanię wspomagającą przygotował moskiewski oddział agencji Leo Burnett, reklamy prasowe ukażą się m.in. w rosyjskich wydaniach magazynów Playboy, Geo oraz w magazynach motoryzacyjnych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.