Dyrup Polska w agencji Market Point Holst & Company
Duński producent wysokiej jakości farb i lakierów marek Bondex i Dyrup, posiadający prestiżowy tytuł Dostawcy na Duński Dwór Królewski, powierzył...
Duński producent wysokiej jakości farb i lakierów marek Bondex i Dyrup, posiadający prestiżowy tytuł Dostawcy na Duński Dwór Królewski, powierzył opracowanie tegorocznej strategii marketingowej w Polsce agencji Market Point Holst & Company. Jej zadaniem, oprócz stworzenia i przeprowadzenia kampanii, jest aplikacja nowej linii graficznej na materiały drukowane firmy (ulotki, foldery). Oprócz kampanii w mediach (ogłoszenia w "Gazecie Wyborczej", inserty m. in. w: "Muratorze", "Czterech Kątach") przygotowano także promocję, w ramach której klienci otrzymują publikację pt. "Akademia Koloru", zawierającą wypowiedzi Hanny Bakuły, Agaty Młynarskiej i Grzegorza Damięckiego. (AMS)