Koniec medialnych wyjazdów reklamowej branży?
Polskie Stowarzyszenie Reklamy, które od niedawna zmieniło nazwę na Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce wystosowało oświadczenie skierowane do wszystkich członków...
Polskie Stowarzyszenie Reklamy, które od niedawna zmieniło nazwę na Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce wystosowało oświadczenie skierowane do wszystkich członków (16 agencji, głównie sieciowych) w sprawie sponsorowanych wyjazdów organizowanych dla pracowników działów medialnych. "Bardzo często są to oferty -nie trzeba wspominać, że wyjątkowo atrakcyjne -skierowane nie do agencji, a do konkretnych osób. Nie zawsze pozostaje to bez wpływu na późniejszą działalność tych osób i podejmowane przez nich decyzje" -uważa prezes stowarzyszenia Frederic Winckler, dyrektor generalny JWT. Oświadczenie nie ma obligatoryjnego charakteru. "Nie jesteśmy w stanie nikogo do niczego zmusić, zresztą nie mamy takiego zamiaru. Naszym celem jest uświadomienie pewnych zagrożeń i ich konsekwencji" -dodał Winckler. (AMS)