PTE Zurich Solidarni najlepszy w telewizji

Indicator wykonał między 10 a 20 marca br. badanie dotyczące startu reformy emerytalnej, próbę 1004 respondentów wybrano metodą kwotową spośród...

Indicator wykonał między 10 a 20 marca br. badanie dotyczące startu reformy emerytalnej, próbę 1004 respondentów wybrano metodą kwotową spośród mieszkańców miast ubezpieczonych w ZUS-ie. Badani za najlepszą reklamę telewizyjną uznali spot Zurich Solidarni, natomiast w rankingu reklam na billboardach zwyciężyło PTE PZU i jego OFE Złota Jesień. Aż 99,5 proc. respondentów zetknęło się w ciągu ostatnich tygodni z reklamą funduszy emerytalnych, najlepiej zapamiętane zostały reklamy Commercial Union PTE BPH CU WBK, Zurich Solidarni PTE i PTE Nationale-

-Nederlanden. Po pięciu tygodniach kampanii wspomagana znajomość PTE/OFE była następująca (w proc.): Commercial Union PTE BPH CU WBK -90,3, PTE Nationale-Nederlanden -86,8, PTE PZU (OFE Złota Jesień) -82,1, Zurich Solidarni PTE -72,4, PKO/Handlowy PTE (OFE Bankowy) -69,7, PTE Norwich Union -53,5, AIG PTE -47,3, Pioneer PTE -44,9, PTE PBK (OFE Orzeł) -44,9, PTE DOM -43,9, PTE Allianz (bez kampanii!) -40,3, PTE Skarbiec-Emerytura -39,5, PTE BIG BG (OFE {ego}) -39,3, Winterthur PTE -38,3, Pocztowo-Bankowe PTE (OFE Pocztylion) -37,1 i PTE Polsat -35,8. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.