Tempus Group miała dobry rok

Światowy wicelider (za Aegis' Carat) w branży planowania i zakupu mediów Tempus Group opublikował bardzo dobre wyniki za rok 1998....

Światowy wicelider (za Aegis' Carat) w branży planowania i zakupu mediów Tempus Group opublikował bardzo dobre wyniki za rok 1998. Tempus, którego główne dochody pochodzą z rynków europejskich (aż 95 proc.), raportuje wzrost swych obrotów o 27 proc. i osiągnięcie przez nie pułapu 1,95 mld USD. Zysk przed opodatkowaniem wzrósł o 40 proc i wyniósł 21 mln USD. Największymi rynkami dla grupy są: Włochy (22 proc.), Niemcy (20 proc.), Wielka Brytania (19 proc.), Skandynawia (18 proc.) i Hiszpania (5 proc.). Grupa zapowiada silnąĘekspansję w USA

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.