Cadbury przejmuje za 203 mln USD napój Hawaiian Punch
Koncern Cadbury poinformował o odkupieniu z początkiem maja br. od Procter & Gamble za sumę 203 mln USD brandu Hawaiian...
Koncern Cadbury poinformował o odkupieniu z początkiem maja br. od Procter & Gamble za sumę 203 mln USD brandu Hawaiian Punch. P&G o zamiarze sprzedania HP zawiadomił w listopadzie ub.r. W roku finansowym zakończonym 30 czerwca ub.r. sprzedaż netto tego napoju osiągnęła poziom 133,3 mln USD. Hawaiian Punch wzbogaci portfolio Cadbury w segmencie, w którym koncern ten posiada już napoje Dr Pepper/Seven Up. Dla P&G brand ten obsługiwał ostatnio (zaledwie przez jeden miesiąc) nowojorski oddział agencji DMB&B. Według Competitive Media Reporting P&G na reklamę Hawaiian Punch w ub.r. przeznaczył około 1 mln USD.
Komentarze
Artykuły powiązane