Większa część budżetu Sainsbury z powrotem w M&C Saatchi

Londyński oddział M&C Saatchi po 14 latach rozłąki odzyskał lwią część (51 mln USD) budżetu reklamowego koncernu spożywczego Sainsbury. Dotychczas,...

Londyński oddział M&C Saatchi po 14 latach rozłąki odzyskał lwią część (51 mln USD) budżetu reklamowego koncernu spożywczego Sainsbury. Dotychczas, tj. od 1995 r., całość wartego 76,5 mln USD budżetu Sainsbury obsługiwała londyńska AMV BBDO. O tej pory M&C Saatchi zajmie się reklamą telewizyjną, natomiast AMV BBDO reklamą prasową. Sainsbury nie ogłosił przetargu, przedstawiciele koncernu stwierdzili jednakże, że o tym posunięciu "zadecydowało znakomite przygotowanie przez M&C ubiegłorocznego wewnętrznego programu komunikacyjnego".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.