Initiative Warszawa przejmie obsługę Fujitsu Siemens w Polsce

Dom mediowy Initiative Warszawa przejmie obsługę budżetu reklamowego Fujitsu Siemens w Polsce. Jest to wynik rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu, w wyniku...

Dom mediowy Initiative Warszawa przejmie obsługę budżetu reklamowego Fujitsu Siemens w Polsce. Jest to wynik rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu, w wyniku którego Fujitsu Siemens Computers powierzył sieci Initiative obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów w Europie. Obecnie pomiędzy Fujitsu Siemens Computers Sp. z o.o. a Initiative Warszawa trwają negocjacje na temat warunków współpracy. Do tej pory media dla tego marketera planował i kupował dom mediowy Mediapol. W ub.r. na reklamę w mediach firma wydała niespełna 1 mln zł (dane cennikowe: Expert Monitor), natomiast w I poł. br. jedynie 110 tys. zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.